Shoppat

Idag har det blivit gjort en hel del här hemma faktiskt. Jag har tvättat
flera maskiner med tvätt och sedan har jag badat Diesel. Det gick
faktiskt över förväntan fast inte lika bra som förra gången, haha. :)



Under eftermiddagen åkte jag och älsklingen in till stan för att strosa
runt bland affärerna. Lyckades shoppa ett linne och en topp för endast
50 kronor. Det var ett riktigt lyckat köp med andra ord.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: felicia

kul med shopping :)

2011-07-22 @ 12:18:08
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0