Rederiet



Kvällen har jag spenderat framför en massa Rederiet-avsnitt.
Inte helt fel! Det blir bara bättre och bättre i serien ju längre
fram man kommer. Så nu börjar det vara riktigt bra och spännande! :)

Hade väl tänkt se ett eller två avsnitt till av serien innan det är dags
att sova. Planerna för morgondagen är att sola, duscha, städa och
självklart se Rederiet. ;) Så hade väl tänkt sova snart för att vara
någorlunda pigg imorgon så jag orkar sola tidigt (om solen visar sig)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0