Onsdag

Vilken härlig morgon! Först väckte Diesel mig redan vid 08.30-tiden
så låg och myste med honom till närmare 10-tiden innan jag klev upp.
När jag väl klev upp upptäckte jag att det var skinande sol ute,
äntligen! De senaste dagarna har varit gråa, regniga och blåsiga så
den här solen behövdes verkligen.  :)



Så nu hade jag tänkt stänga datorn, ta fram en bok och sedan sätta
mig ute på balkongen. Hinner sola två timmar i alla fall innan solen
försvinner från balkongen, så lite färg hinner jag kanske få.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0