Onsdag

Jag är helt dagvild den här veckan. Varje morgon har jag fått fundera
ordentligt vad det är för dag, för det känns som fredag varje dag, haha.
Men idag är det onsdag, så om två dagar är det fredag. Fattar inte varför
jag tror att det är fredag hela tiden, är ju ingenting särskilt som händer
den dagen. Men men..



Dagens planer är att göra lite hushållssysslor så som sortera tvätt,
diska, eventuellt dammsuga och liknande saker. Jag och älsklingen ska
även åka till ICA för att storhandla under dagen eftersom han jobbar
under kvällen. Jag hade planer på att sola under förmiddagen men det
blir ingenting av det eftersom solen inte vill visa sig riktigt, istället visar
sig en massa moln på himlen. Men jag kommer nog vara sysselsatt
större delen av dagen ändå - även fast solen inte visar sig.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0