Nydala

Under eftermiddagen kom älsklingen och Matthias på att de skulle fiska.
Så vid 17-tiden packade jag och älsklingen in en kylbag, grillsaker
och fiskespön i bilen och rullade mot Nydalasjön.



Var först vid någon brygga där vid Nydalasjön men där blåste det sjukt
mycket. Fick i oss grillade hamburgare och lyckades få en liten abborre
innan vi traskade vidare mot kinabron. Där var vi inte särskilt länge innan
vi promenerade ännu längre bort till något mysigare ställe. Jag och
Alexandra satt och solade i kvällssolen under tiden som älsklingen och
Matthias fiskade, inte illa.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hej! Jag har själv tänkt att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-12 @ 13:59:20
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0