Måndag

En ny vecka börjar och jag insåg precis att det inte är länge kvar av
sommarlovet. Shit, snart är tre månaders sommarlov över. Tiden
springer verkligen iväg. Apropå att tiden springer iväg - idag har vi
redan haft Diesel en månad, och iförrgår blev han fyra månader.
Så liten men ändå så stor, hihi.  :)



Dagens planer är.. det finns faktiskt inga. Har ingenting inplanerat.
Bara ta det lugnt och njuta av ledigheten som är kvar. Jag är sugen
att åka in till stan (idag igen) men tror inte det blir av. Skulle vilja ha
en supersnygg ögonskugga från Åhlens men den var slut när jag sist
var där.. Ja ni vet att jag älskar ögonskuggor, kan inte få nog av dem,
haha. ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: k a t t i s -v-

Ja jag tycker också att det är kul och komma iväg sådär, å just när det bara blev en spontanresa över natten :)

tycker ni ska åka iväg och ha det bra :D

2011-07-25 @ 12:07:30
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0