Lycksele

Vid 10.30 började bilen rulla mot Lycksele och drygt två timmar senare
var vi framme. Massa vägarbeten som drog ut på tiden men två
timmar var inte så farligt lång resa, hälften så kort som när man ska
hem till norr.



Senaste gången jag var i Lycksele var sommaren 2009 då jag och
älsklingen åkte dit på mini-semester. Så var dags igen, två år senare
men idag blev det bara en dagstur och ingen övernattning eftersom vi
bor närmare nu. Besökte djurparken och tittade på allt från minigrisar
och kaniner till vargar och björnar. Var där drygt tre timmar innan vi
åkte till restaurang Knut'n för att avnjuta en plankstek. Yummie! :)
Hade en riktigt trevlig resa till Lycksele, bilder får ni i ett annat inlägg.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0