Kexchoklad

Har ni provat de nya Kexchoklad-smakerna? Redan förra året kom
blåbärssmaken ut i butiken, men jag har inte ännu smakat den.
Sedan finns det banan och hallonsmak också.



I måndags var älsklingen på Coop och handlade lite smått och gott,
och när han kom hem hade han med sig alla de nya smakerna av
Kexchoklad. Jag har bara hunnit smaka banan och hallon, och av dem
två så var banan helt klart godast.  :) Kexchokladen som smakar
blåbär ligger fortfarande i skafferiet och väntar på att bli uppäten.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: k a t t i s -v-

Ja jag längtar så galet mycket efter resorna nu :)

Onsdag idag, hur har din vecka börjat?

Kram

2011-07-27 @ 18:02:39
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: eleanor

mitt örhänge är beställt från swedenrockshop. :) kramar

2011-07-27 @ 19:12:44
URL: http://eleanorwarskog.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0