Grillat

Dagen har bjudit på varmt väder och solsken, helt enkelt perfekt
väder för att grilla. Så efter att vi lämnat mamma på busstationen
åkte vi till Ica Maxi för att handla litegrann. Fick med oss jordgubbar
som vi snart ska smaska i oss, yummie.  :) Middagen blev grillat med
strips och grönsaker till, supergott.



Sitter just nu och myser med Diesel samtidigt som jag ser på Vänner.
Snart blir det Gossip girl och därefter ska jag och älsklingen inta
lite jordgubbar och grädde innan det är dags för han att åka mot jobbet.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0