Fredag



Den här fredagen började redan 08.30 för min del. Detta eftersom
det skulle bli en städdag där både dammsugning och tvättande
skulle ingå. Sagt och gjort, redan före klockan 10 var jag nere i
tvättstugan och satte igång de första maskinerna. Så nu tvättas
det för fullt. Dammsugande av lägenheten har jag också hunnit
med under förmiddagen. Sedan blev det en tur till Coop också
för att panta samt handla lite.

Ni ser, en del har jag hunnit med och ändå är klockan bara
lite över 12.30. Nu är det bara att vänta på att tvätten ska
torka, sedan är jag ledig resten av dagen. Skönt.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0