Fredag

Den här fredagsmorgonen hade inte kunnat börja så mycket bättre.
Vaknade strax efter 08-tiden av att Diesel låg vid mitt ansikte och
myste. Blev en lång mysstund innan jag somnade om igen och vaknade
upp vid 09-tiden.



Har precis fixat parkeringstillstånd inför morgondagens besök,
pch nu sitter jag här hemma och tittar på Våra bästa år. Trots att
jag har varit ledig hela sommaren har jag knappt alls sett på serien.
Har alltid haft annat för mig vid den här tiden, men nu sitter jag och
ser dagens avsnitt. Hade väl snart tänkt diska bort diskberget och sedan
fortsätta ta det lugnt.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: felicia

okej :D

2011-07-22 @ 12:02:17
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0