Fredag

Äntligen fredag. För mig har det varit fredag hela veckan, jag har varit
helt dagvild. Men nu är fredagen här, haha. Morgonen bjöd på sovmorgon
till 10-tiden, inte illa. Kanske beror på att jag och älsklingen var vaken
till närmare 03.30 inatt/imorse. Lyckades få han att se några avsnitt av
Rederiet tillsammans med mig, hihi.  :)


Det finns inga planer för dagen, skönt. Är lite småsugen att åka iväg
till Rusta och ÖoB och kika runt, men vi får väl se om det blir av.
Blir hemmagjord kebab till middag och därefter blir det filmtittande.
Vet dock inte om det blir Maria Wern-filmen eller The human centipede
(stavning?). Men någon film ska avverkas ikväll i alla fall, det är ändå
fredag och det innebär filmkväll.  ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0