Fredag

Den här dagen bjuder på en hel del. Det känns som att jag har tusen
saker att göra men jag vet inte i vilken ände jag ska börja.
Hade tänkt fixa matlådor, fixa blommorna, diska, duscha, laga mat
och en massa annat. Men var ska jag börja? Tror det får bli lite
solande faktiskt, måste passa på medans solen lyser mot balkongen.



Kvällen bjuder på mys och bus tillsammans med lillgubben eftersom
älsklingen jobbar natt. Som tur är visas CSI XL ikväll under två timmar
och sedan har jag Rederiet så timmarna kommer springa iväg som
vanligt.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0