Film

Eftermiddagen och kvällen har jag spenderat framför en massa
Rederiet-avsnitt. Det blir bara mer och mer spännande och jag
upptäckte att jag redan är på säsong 10. Så bara hälften kvar.. :)
Hur ska jag klara mig utan Rederiet sen? Nå ja, då har jag
en massa Skilda världar-avsnitt som ska betas av, haha.



Jag och älsklingen har nyss sett en film, den nya Irene Huss-filmen:
Den som vakar i mörkret. Riktigt bra måste jag säga! Spännande
hela tiden, precis som filmerna ska vara. Längtar redan tills nästa
film släpps.  :) Nu sitter jag och kikar på ytterligare ett Rederiet-avsnitt
för det var så spännande där jag slutade så känner mig tvungen att se
ett avsnitt, haha.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0