CSI

Kvällen har jag spenderat framför några Rederiet-avsnitt, riktigt spännande!
Till det har jag mumsat på Choco chip muffin-glass, yummie. Nu är det
inte många avsnitt kvar av Rederiet innan jag har sett alla 318 avsnitt. :)



Nu sitter jag och väntar på att älsklingen snart kommer hem från jobbet.
Klockan 21.00 är det dags att se CSI XL som varje fredagskväll, och sedan
blir det att sova hyffsat tidigt eftersom jag ska upp tidigt imorgon.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Louise

Hoppas ni får en härlig helg :)

2011-07-22 @ 21:56:13
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: k a t t i s -v-

Hej!! Jaa jag tror också att det kommer gå bra, det brukar det göra för mig :)



Oj, vad tråkigt !! :/ Men förstår dig, super skönt att vara ledig! Jag skulle också behöva lite ledighet men nu har vi boka biljett till Malta så det blir skönt :)

2011-07-22 @ 22:27:39
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0