Universitetet

Basgruppsmötet gick snabbt idag, efter 30 minuters prat var vi klara.
Jag hade tänkt arbeta med psykologiuppgiften under tiden som jag
väntar på älsklingen, men böckerna ligger hemma på köksbordet. ;p
Nå ja, jag får se det på ett positivt sätt - då kan jag göra någon annan
skoluppgift.

Så nu ska jag traska ned till bottenvåningen av biblioteket och hitta
ett lugnt ställe där jag kan läsa lite. Det är några artiklar som ska
vara lästa till nästa vecka, så jag kan lika gärna läsa dem - då slipper
jag göra det under helgen/nästa vecka.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Petra

Skönt att mötet gick så fort. :) Då arbetar man effektivt.

2011-01-26 @ 13:57:21
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0