Trötter

Eftersom jag har vistas tre timmar i salen som har värsta ventilationen är
mina ögon snustorra. Detta medför att jag känner mig trött och hängig,
inte alls roligt. Just nu skulle jag helst av allt vilja sova, men det får
vänta två timmar i alla fall.



Jag hade tänkt påbörja renskrivningen av psykologiföreläsningen,
men kommer inte hinna långt. Om 30 minuter visas Halvåtta hos mig -
ett måste att se. Därefter fortsätter jag eventuellt med renskrivningen,
och sedan är det godnatt för min del.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0