Torsdag

Klockan är snart 07.00 och jag verkar vara den enda som är vaken
här på området, haha. Det är svart i varje fönster så långt ögat kan
nå. De kanske sover för att det är en röd dag? Själv tog jag ingen
sovmorgon idag, jag är alldeles för motiverad till att plugga och bli
klar med hemtentan.



Dagen kommer ägnas åt hemtentan, men också åt Våra bästa år
vid 10-tiden. Sedan blir det väl att fortsätta med hemtentan och
hoppas att jag blir klar. Tänk vad skönt att ha en veckas ledighet innan
vi börjar igen.  :) Eventuellt (om jag har ork och motivation) ska jag
läsa min del till kriminologiseminariumet som är på måndag.
Så trots att det är en röd dag går den i pluggandets tecken.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0