Torsdag

Idag finns det en del att se framemot - älsklingen ska åka och
köpa ett kareoke-spel till X-boxet, äntligen ett spel åt mig.  ;)
Något annat att se framemot är att det snart är helg, vilket denna
helg kommer betyda ledighet eftersom jag är klar med psykologi-
uppgiften.  :)

Jag kommer spendera hela dagen på universitetet, 9-16.
Det kommer inte vara intressanta föreläsningar idag eller det vet
jag ju inte ännu, men att döma av ämnet så.. Under kvällen ska jag
försöka läsa lite i en artikel som ska vara läst till nästa vecka.
Så ja, denna dag kommer gå i skolans tecken.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0