Torsdag

Shit, det är redan torsdag! Varför springer dagarna alltid iväg när
man är ledig? De går hur snabbt som helst, och man hinner inte
med allting som var planerat.



Det ska bli intressant att se ifall jag hinner med allting som var
planerat för denna dag. Jag ska nämligen plocka bort alla julsaker,
det är ju "tjugondedag jul" idag och då ska julpyntet bort. ;p
Sedan ska jag se Våra bästa år, duscha, göra hemmagjorda hamburgare,
se på tv och lite annat smått och gott.  :) Fullt upp hela dagen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag har plockat bort nästan alla julsaker, det är bara de sjuarmade som står kvar och de ska jag plocka bort idag.

2011-01-13 @ 11:09:48
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0