Städdags

Under förmiddagen var vi till Ersboda för att göra ett besök på Biltema
där jag fick fyra stycken överstrykningspennor gratis, inte illa.  Sedan
köpte jag ett paket inflo-flags innan vi åkte vidare mot Rusta.



När vi kom hem satte jag mig ned för att läsa en svensk artikel som
ska vara läst till tisdag. Nu är det gjort, och endast den engelska artikeln
återstår - men den läser jag på måndag.  ;p Klockan är snart 14.00 och
nu hade jag tänkt dra fram dammsugaren och städa lägenheten.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0