Söndag

Söndagmorgon, och jullovet lider mot sitt slut. På tisdag börjar
allvaret igen - då är det dags för hemtenta. Idag åker jag och älsklingen
till Bjumis för att sova en sista natt där, innan vi imorgon gasar hem
till Umeå.  :)

Det är blandade känslor att lämna norrbotten efter två veckor här.
Jag har haft så roligt med släkten, och fått umgås med dem varje
dag. Det är två månader sedan jag sist var hem, så har njutit av
varje minut. Men det ska bli skönt att komma hem till Umeå också,
då kommer man in i rutinerna igen med skolan, städning och så vidare.
Man blir inte lika lat som när man är hemma här i norr, hehe.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0