Söndag

Söndagmorgon, frukosten är intagen och de flesta "måsten" här på nätet
är gjorda. Ute är det grått och tråkigt väder, snön ramlar ner från himlen.



Det finns inga direkta planer för dagen förutom att vi ska ta oss in till
Haga och Mariedal. Jag ska köpa studentlitteraturen inför momentet
som börjar imorgon, och sedan skulle vi förbi Djurmagazinet.
Men de öppnar först 12.00 så det är ett tag kvar. Tvättandet lyckades vi
göra färdigt igår, så vi är lediga från det denna dag. Skönt! :)

Jag tror det blir en lugn dag och kväll, då jag har planer på att
spendera någon timme i soffan tillsammans med en bok. Måste passa
på idag eftersom skolan börjar imorgon, och då lär det bara bli
att läsa studentlitteratur ett bra tag framöver.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0