Söndag



Det var inget trevligt uppvaknande imorse när mobilen larmade.
Utanför fönstret är det ett riktigt snöoväder, det är vitt överallt -
man ser knappt något. Vägarna är också oplogade så snön är lika
tjock där som på trottoaren. Blä, vilket väder.

Men ska jag se det positivt så blir det en mysig innedag (fast det
hade jag tänkt ha oavsett vädret). Mina planer för denna dag är
att ta det lugnt och mysa om man bortser från de gånger jag ska
ned i tvättstugan. Mer specifikt hade jag tänkt ägna någon timme
åt bokläsning i soffan.  :) Lite pluggande måste jag dock göra,
jag ska kolla igenom hemtentan och referenslistan så allt ser bra ut.
I så fall lämnar jag in den imorgon när jag ska till universitetet.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0