Shoppingturen

Jag och älsklingen hade bara tänkt besöka några affärer i hopp om
att hitta några kläder. Visst fann jag en hel del fina kläder, men de
var för småa och vissa var för stora. Vår korta shoppingtur förvandlades
till en jättelång på drygt sex timmar, haha.  Men jag klagar inte,
det var roligt att strosa runt och känna att jag var ledig, vilket betydde
att vi inte behövde stressa.  :)



Efter sex timmars shoppande hade både pengar och presentkort
försvunnit, men inte på kläder. Istället blev det ett Xbox 360 slim,
hihi. Äntligen!! :) Jag har velat ha ett sådant sedan det kom ut
i princip, och nu har vi äntligen ett. Jag gissar på att det kommer
spenderas mycket tid framför tv:n nu, haha. Lyckad shoppingtur
vart det i alla fall, både jag och älsklingen är nöjda.  ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0