Schema


Idag börjar jag andra terminen på Socionomprogrammet, det känns
rätt konstigt. Jag tycker det var nyligen som uppropet för termin 1 var,
men det är redan ett halvår sedan. Så från och med idag är min klass
inte minst på Socionomprogrammet, utan nu finns det nya ettor. ;p

13.15 börjar Introduktionen av den nya kursen, och enligt schemat
ska det hålla på framtill 16.00. Vi ska få veta vad kursen ska handla
om - även fast man vet det genom namnet "Centrala teorier och begrepp".
Det låter inte som någon kul kurs, men där råder det delade meningar.
Vissa har berättat att den kursen är rolig, så vi får väl se vad jag tycker.
Den låter svår och krånglig i alla fall eftersom jag hatar teorier och allt sånt.
Symbolisk interaktionism vet jag fortfarande inte vad det är, men som
tur är ska vi ha en föreläsning om det. Då lär jag mig förhoppningsvis något. ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag tyckte nästan alltid att det var kul med nya kursintro, men om kursen sedan var rolig eller ej kan diskuteras. :P

2011-01-17 @ 14:26:00
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0