Schema

 

Hela denna dag kommer kretsa kring psykologi - både på universitetet
och här hemma. Innan föreläsningarna börjar hade jag tänkt kopiera
lite artiklar och sånt inför basgruppsarbetena. 10.15 börjar psykologi-
föreläsningen, vet dock inte vilket perspektiv det ska pratas om.
Efter lunch visas Lars and the real girl på föreläsningen, hoppas den
filmen är bra. Har hört lite blandat om den, men om den är bra vore det
kanon - då går det nog lättare att skriva uppgiften.  :)

 

När jag är hemma igen vid 17-tiden ska magen matas innan det är
dags att börja läsa inför psykologiuppgiften. Jag tror själva uppgiften
får vänta till imorgon, men det kan ju vara bra att läsa igenom
vad man ska göra.  ;p

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Linda

Ha en bra dag:D

2011-01-25 @ 08:03:15
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0