Psykologi

Hela dagen har kretsat kring psykologi - både kognitivt, existentiellt
och behavioristiskt (stavning?). Började med en tre timmar lång föreläsning,
men det var ganska intressant - i alla fall de gånger jag förstod något. ;p
Psykologin på gymnasiet var i princip hundra gånger lättare att förstå,
haha. Men det är ändå intressant med psykologi på universitetsnivå
men jag gissar på att det skulle bli ännu bättre om man förstod mer.



När jag kom hem blev det lunch, diskande, och lite läsning i nyaste
Buffé-tidningen. Sedan renskrev jag dagens psykologiföreläsning
och nu ska jag försöka hitta något givande i psykologiböckerna.
Jag vill verkligen förstå grunden i alla fall, just nu gör jag inte det.
Så jag ska sätta mig till rätta i soffan och söka efter det existentiella
och kognitiva i psykologiböckerna.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0