Onsdag

Igårkväll skrev jag om hur motiverad jag var att komma igång med
hemtentan. Det är nästan så jag får ta tillbaka det nu, haha. Jag känner
mig inte särskilt taggad inför att plugga idag, men vem vet, lusten
kanske kommer när jag väl sätter mig ned med allting.



Mina planer för denna onsdag är att plugga någon timme, försöka
i alla fall. Men 10.20 - 11.15 tänker jag ha paus för att se Våra bästa år,
måste passa på när jag är hemma.  :) Utöver pluggandet har jag inga
planer förutom att ta det lugnt på kvällen, mysa och eventuellt spela Sims.
Det låter som en rätt okej dag tycker jag.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0