Onsdag

Gårdagen var verkligen lugn, men jag klagar inte. Hela denna vecka
blir lugn eftersom vi inte ska träffa basgruppen förrän på måndag.
Så jag har ledig varje eftermiddag denna vecka, skönt.  :) Får passa
på innan basgruppsarbetet och de individuella uppgifterna börjar.

Idag ska jag befinna mig på universitetet tre timmar för att lyssna
på en föreläsning om psykologi. Om jag minns rätt så var det ingen
vidare bra föreläsare, men psykologi är intressant så förhoppningsvis
blir det tre bra timmar.  :) Här hemma kommer jag ta det lika lugnt
som igår och ladda batterierna inför kommande vecka. Så det kommer
inte ske något mer spännande idag än att ligga i soffan och se matlagnings-
program, haha.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0