Omberget

Efter att jag hade tagit mig igenom den engelska artikeln gick jag och
älsklingen ut på en promenad. Solen lyste för fullt och termometern
visade endast -3 grader.



Vi promenerade bort till Ombergets friluftsområde, så några
kilometer avverkade vi i alla fall.  :) Det var en riktigt vacker utsikt
ifrån slalombacken, speciellt när solen lyste och det inte var ett
enda moln på himlen. Älsklingen var upp i utkikstornet också,
men jag som är höjdrädd stannade nere på marken.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0