Myskväll

Jag har spenderat flera timmar framför xboxet idag och sjungit en
massa låtar. Får passa på under helgen när det finns tid till det
för det är riktigt roligt.  :) Sedan har vi sett finalen av Fångarna på
fortet
också.

Nu väntar filmen Basic instinct 2, och efter att vi har sett klart
den blir det att sova. Det är ju en dag imorgon också, och som
vanligt så väntar tvättstugan på oss klockan 12.00.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag tittade också lite på Basic Instinkt, men orkade inte se hela. :(

2011-01-31 @ 14:50:42
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0