Måndag

Det här är första inlägget för denna dag, lite sent men jag har haft fullt
upp hela dagen. Vaknade vid 06.30-tiden på morgonen, och drygt en
timme senare var vi ute påväg hem till Umeå. Ungefär 11.30 var vi
hemma, så resan gick bra.  :)

Har haft fullt upp sedan vi kom hem. Det var bara att lasta in alla väskor
och påsar i lägenheten, sedan stack vi iväg till Ica maxi för att veckohandla.
Var även till Ersboda och Mariedal för att uträtta ärenden innan vi åkte
hemåt. När vi kom hem var det dags att ta itu med alla 20 påsar/väskor,
haha. Inräknat var matkassarna och våra julklappspåsar, så det var
en hel del. Men efter en och en halvtimme var vi klara och redo att
hugga in i maten. Stressig dag - tur att jag har varit ledig från universitetet.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0