Lunch

Dagens föreläsning om psykologi var ganska bra, lättare att förstå
än vad jag trodde. Men jag förstår inte allting till 100 %, så lite
läsning i psykologiböckerna kanske behövs för att förstå bättre.
Det var i alla fall roligt och bra att läraren tog exempel från
vardagen. Då är det så mycket lättare att förstå alla krångliga
begrepp.  :)

Jag kom hem för ett bra tag sedan, men har suttit fastklistrad
vid köksbordet. Hade en väldans massa brev och tidningar att
gå igenom. Samtidigt som jag gick igenom det smaskade jag på
en baguette och drach te. Det blev lite sen lunch men får helt
enkelt äta middag lite senare idag.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Petra

Sv: Den var tre år lång, men jag hoppade av efter 1 termin. Var inte riktigt säker på att det var utbildningen för mig... Nu sitter man dock och funderar och tänker på hur det hade varit om man hade fortsatt att läsa.



Ja, visst är Pink bra. :)

2011-01-19 @ 14:45:55
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0