Lördag

Oj vad jag var trött igårkväll efter allt springande på stan. Jag trodde att
jag skulle bli piggare av att duscha, men så blev det inte - snarare tvärtom.
Somnade före 00-tiden i alla fall så fick tio timmars sömn.  :)



Dagens planer är en blandning av "måsten" och fritid. Först hade jag
tänkt kika runt här på nätet ett tag innan jag fixar i ordning mig.
Därefter ska jag läsa en engelsk artikel som ska vara läst till en
föreläsning under veckan. Sedan får vi se vad som händer, men
någongång under dagen/eftermiddagen ska jag baka.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: linda

hoppas dagen blir bra:D

2011-01-22 @ 11:30:06
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0