Lördag

Det känns som en söndag idag, eftersom jag var inställd på att gårdagen
var en lördag. Man blir dagvild när man är ledig en längre stund, haha.
Nå ja, på måndag börjar allvaret igen - och det är ingen mjukstart.. ;p



Jag har fått i mig frukost och hade väl snart tänkt hoppa in i duschen.
Dagens planer är oklara under förmiddagen, men på eftermiddagen
ska det tvättas i alla fall och under kvällen ska jag se Fångarna på fortet.
Mer än så vet jag inte för denna lördag, jag får helt enkelt göra det
som faller mig in - det är det bästa.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0