Lars and the real girl



Äntligen hemma från en hel dag med psykologi. Visst, det är ett intressant
ämne men då gäller det att föreläsaren också är bra på att föreläsa.
Men filmen som vi fick se, Lars and the real girl, var riktigt bra!
Jag skulle kunna se filmen en vanlig kväll också för det var lätt
att förstå plus att det är en vanlig film - alltså ingen utbildningsfilm.
Tror nästan att jag måste tvinga älsklingen att se den
med mig, för jag gillade den skarpt.  :)

Positivt är att denna dag gick oerhört snabbt, jag har varit
på universitetet mellan 9-15 (fick sluta en timme tidigare) men det
känns som mycket färre timmar. Det gillas alltid.  ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0