Lång skoldag

Morgonen spenderade jag tillsammans med den nya basgruppen.
Jag tror det kommer bli en bra termin, det känns som att vi är
ganska lika i basgruppen i alla fall när det gäller studierna.  :)
Vi planerade in några enstaka träffar här och där, för vi märkte
ganska snabbt att det mesta kan man göra individuellt. Läsa artiklar
och sånt gör man ju själv, sedan själva basgruppsarbetena är
för det mesta diskussioner.  Så det behövs inte speciellt många
träffar, vilket gör att det genast känns som att det är mindre pluggande.

Efter lunch hade vi en psykologiföreläsning som idag handlade
om existentiell psykologi. Jag var galet trött, och de tre timmarna
som var avsedda för lektionen kändes snarare som trehundra timmar.
Sedan blev det inte bättre av att vi vistades i föreläsningssalen som
har värsta ventilationen.. Mina ögon är snustorra nu med andra ord.  ;/

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0