Inspelning av professionellt samtal



Under dagens Professionella samtal-lektion spelade vi in hur ett samtal
mellan samtalsledare och klient låter. Vi fick agera både klient,
samtalsledare och observatör. Jag var jättenervös inför inspelningen,
men när man väl agerade samtalsledaren gick det ganska bra.
Jag kom på lite grejer som går att förbättra till nästa gång,
men av gruppmedlemarna fick jag bra feedback - så jag är nöjd.  :)
Hade en bra grupp dessutom, och den gruppen ska vi vara resten
av samtalen så det blir nog bra.  :)

Nu ska jag se igenom videon för att sedan skriva ned alla frågor
och sammanfattningar som kom under samtalet. Det är lika bra att
göra det ikväll innan jag tar helg på riktigt.  ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0