Ingen rast, ingen ro

Ingen rast, ingen ro som det så vackert heter. Jag har fått några
minuters paus i alla fall, men nu är det dags att återgå till sysslorna.
Härnäst hade jag tänkt läsa litegrann till kriminologiseminariumet
som är på måndag. Kan ju vara bra att veta vad jag ska berätta
åt klasskamraterna, haha.  :)



Men 18.20 (tror jag det var) tänker jag slå mig till ro i soffan för att
se Polisskolan 2. Därefter blir det Fångarna på fortet samt svenska
filmen Låt den rätte komma in. Så det blir en helkväll framför tv:n
när läsandet är över.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0