Fredag

Igårkväll blev det inte mycket nytta gjord, men jag lyckades i alla fall
läsa klart en artikel som ska vara läst till veckan. Två timmar ägnade
jag åt Lips och det var sååå kul! Vissa låtar som jag kan sjunga blev
hur svåra som helst eftersom man måste pricka rätt tonläge typ för
att få poäng.  Men jag är stolt över Colbie Calliat - Bubbly och
Nickelback - How you remind me, där lyckades jag skrapa ihop över
1.050.000 poäng.  ;)



Min hals var dock inte den bästa idag när jag vaknade, haha.
Förhoppningsvis blir den bättre eftersom vi ska bli filmade på
skolan idag. Vill helst inte kraxa som en kråka när jag ska bli
filmad.  ;p Men nu vet ni vad jag ska hålla på med hela helgen -
kareoke. ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0