Fredag



Igårkväll var det en riktig myskväll i soffan, precis som det ska vara
under kvällarna.  Jag satt och läste boken Postcard killers som är
skriven av Liza Marklund och James Patterson. Kanonbra bok!
Kan verkligen rekommendera den, speciellt om man är uppifrån norr
som jag är.  :) De pratar nämligen om Kalix, Haparanda, Morjärv
och andra småställen uppe i norrbotten. Då är det riktigt roligt att läsa
eftersom vissa saker utspelar sig där, i slutet händer en hel del på
IKEA-parkeringen i Haparanda.. ;p

Nå ja, jag kanske ska nämna något om denna dag. Djävulskt ont
i magen har jag, men måste ändå ta mig in till stan för att handla
och besöka universitetet. Jag ska hämta ut barncaset, läraren hade
rättat färdigt så vill se ifall jag är godkänd eller om jag måste komplettera.
Sedan ska vi handla på diverse olika affärer innan vi beger oss hemåt.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0