Engelska

Jag lyckades ta mig igenom den engelska artikeln under dagen,
men det var kämpigt. Det var alldeles för många svåra ord men
efter två timmar hade jag läst fyrtio sidor, haha. Kan redan nu
säga att jag gruvar mig inför torsdagens engelska föreläsning som
ska vara i tre timmar. Det var inte mycket jag förstod av artikeln,
och desto mindre lär jag förstå på den engelska föreläsningen. ;p

Varför ska det vara så mycket engelska? När jag sökte in till
Socionomprogrammet stod det ingenting om hur bra engelska
man skulle ha, haha. Då var enda kraven Samhällskunskap A
och Matematik B. De hade behövt lägga till Engelska X, för den där
engelskan förstör en hel del. Nå ja, nu börjar jag bli van med
alla engelska vetenskapliga artiklar, men det vore roligare om
man lyckades förstå allt och få ett bra sammanhang.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0