Effektiv

Jäklar vad effektiv jag har varit idag, nästan så jag måste ge en eloge
till mig själv, hihi. Klockan är inte ens 16.00 och jag har redan gjort
bort dagens alla "måsten". Sedan 10.30 har jag hunnit tvätta fem
maskiner tvätt, skottat balkongen, lagat matlådor, diskat, kontrollerat
hemtentan och referenslistan samt läst inför morgondagens seminarium.
Är jag inte effektiv så säg.  ;p



Resten av eftermiddagen ska jag spendera framför The sims 3-spelet.
18.00 har jag planer på att se Vad blir det för mat, och därefter ska
jag läsa i boken Någon i din säng. En lugn söndagseftermiddag/kväll -
precis som det ska vara.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0