Dag 28 – Min favoritlåt

Äntligen en rolig utmaning! De senaste har varit rätt tråkiga att skriva om,
haha. Men denna utmaning kan bli bra, jag har en hel drös med
favoritlåtar:

Jay Smith toppar allt just nu, och det är verkligen alla låtar som är bra.
Men bäst är låtarna Dreaming people, Like a prayer och Black jesus.

Von Benzo (bandet som Jay Smith är sångare i) började jag lyssna på
under Idol-perioden, och jag fastnade på en gång. Shit, vad bra dem är!
Favoritlåtarna med dem är Bad father bad son, Die beautiful och
Ain't it december.

The black eyed peas var mina favoriter förut, och nu på senare tid
har de gjort riktigt bra låtar. Just nu lyssnar jag mycket på deras låt
Dirty bit.


Von Benzo - Die beautiful

 

 

Jay Smith - Dreaming people

 

 

Von Benzo - Bad father, bad son
(I denna video är det endast Jay)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0