Dag 22 - En första

Oj, denna utmaning var också svår.. En första vad?
Jag ska försöka komma på några saker, men det blir nog svårt.

Första artisten jag lyssnade på var Nordman tror jag, hihi.
Jag tyckte att han var så bra, och nog är han fortfarande bra
men kanske inte riktigt så bra som jag tyckte när jag var yngre.

Första skoldagen i högstadiet minns jag inte speciellt mycket av.
Men jag kommer ihåg att jag firade med chips och dip när jag kom
hem från skolan, haha. Var typ överlycklig att jag hade överlevt
första skoldagen på högstadiet.  ;p

Första skoldagen på gymnasiet kommer jag däremot ihåg.  :)
Uppropet, fikat, namnlekar, information och allt vad som gjordes.
Fick bra kontakt med flera stycken redan under första dagen.  :)

Första kyssen har jag berättat om för någon dag sedan när det
var en utmaning.

Mer än detta kommer jag inte på, tyckte det var svårt.  ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0