Dag 17 – Den här månaden

Oj, den här månaden kommer bli hemsk - i alla fall om man tänker
på skolfronten. Det är en hel del som ska göras på kort tid, usch.

Imorgon på eftermiddagen får vi hemtentan, och den ska vara
inlämnad 14/1. Så jag ska försöka vara så effektiv som möjligt
under de tio dagar vi har på oss, jag vill gärna bli klar före.
Sedan ska vi ha ett kriminologiseminarium den 10/1, som tur
är får vi inget betyg på det seminariumet. Därefter startar termin 2,
helt sjukt vad fort tiden går. Kommer ha föreläsningar varje dag
under sista halvan av januari. Utöver det ska vi ha professionella
samtal
och engelska föreläsningar. Lägg till lite seminarium och
basgruppsarbeten också.

Jag kommer då inte vara rastlös under denna månad. Men det har jag
inte varit sedan augusti, så.. Jag blir stressad bara jag läser det här, haha.

Kommentarer
Postat av: Petra

Tycker att din utbildning verkar väldigt intressant. :) Jag skulle också vilja läsa till socionom, men mina betyg räcker inte till. :(

2011-01-04 @ 12:06:38
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0