Check

Oj vad jag har varit effektiv idag, det känns riktigt härligt. Jag var på
universitetet drygt tre timmar imorse och då hann jag träffa basgruppen,
prata med andra klasskamrater samt läsa en del av en avhandling.

Åkte sedan iväg till Ica Maxi tillsammans med älsklingen för att handla.
Kom hem därifrån vid 14-tiden och då satte jag mig ned med psykologi-
uppgiften. Nu, fyra timmar senare, är den klar och utskriven. Under
den tiden har jag även hunnit laga mat och diska, så lite effektiv har
jag varit.  ;)



Nu ska jag hoppa in i duschen för att bli lite fräschare men även för
att mjuka upp ryggen och nacken. Känner att det värker både här och
där i ryggen på grund av allt sittande (dålig hållning).  ;p Sedan ska jag
lägga mig i soffan och invänta Halvåtta hos mig.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0