Centrum



Snart ska jag och älsklingen fixa det sista innan vi åker in mot stan.
Om drygt en timme ska älsklingen uträtta ett ärende och sedan ska
vi strosa runt en stund bland alla affärer - inte mig emot.  ;)

Jag har ett par presentkort som behöver utnyttjas, så det kanske
kommer med något klädesplagg hit hem. En kofta, tunika eller linne
skulle inte sitta helt fel. Vi får se om något överhuvudtaget kommer
med hem, hehe.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Tresystrarnaijeans

Hejssan!

Allting bra med dig idag? (:

Fin blogg!

KRAM & Puss

2011-01-07 @ 10:06:29
URL: http://tresystrarnaijeans.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAPPJApp, men jag hör av mig då lönen har kommit så ser vi ju :P haha jaa, är väl bara jag som får nå sånt knasigt ;D

2011-01-07 @ 18:18:50

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0