Tvättande

Denna helg har verkligen varit en "tjejig" helg, då jag har umgåtts med
Kajsa både igår och idag. Ingenting jag klagar över precis, hihi. :)
På morgonen skrev jag ett inlägg om att tvättandet inte blir av denna
dag eftersom jag skulle umgås med Kajsa. Men vet ni vad? Nu snurrar
tvättmaskinerna för fullt där nere i tvättstugan. Skönt att få det bortgjort
innan veckan drar igång.



Duschandet har jag också hunnit med, och snart ska jag ner i tvättstugan
innan jag sätter mig tillrätta framför tv:n. Ikväll står Minuten och Wallander
för tv-underhållningen, inte helt fel.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0